Wysyłka & Zwraca


• Wysyłka międzynarodowa jest obsługiwana przez Air International EMS Express Company, w ciągu jednego tygodnia, zazwyczaj dostarczane.
• Wszystkie zlecenia są ubezpieczone na pełną kwotę zakupu i można je śledzić na stronie internetowej EMS lub DHL.
• Wszystkie międzynarodowe przesyłki są wysyłane przez EMS Express głównie w handlu detalicznym, a hurtowe, skontaktuj się z nami teraz, nasza opinia kliknij już teraz! Dlatego możesz cieszyć się darmową wysyłką i oferować wspaniałe zniżki poza handel detaliczny. Zaoszczędź więcej pieniędzy teraz korzystając z prawdziwej nowej jakości.
• Jesteśmy profesjonalnym dealerem internetowym i współpracujemy z EMS, wyrażając długoterminową kolejność wysyłki i dostarczamy prawo do drzwi. Proszę, upewnij się, że jesteś w domu, gdy zostaną dostarczone pakiety.
• Wszystkie pakiety są dostarczane w innym pudełku!
• Po złożeniu zamówienia prosimy o sprawdzenie adresu e-mail w celu otrzymania potwierdzenia zamówienia, a także zamówienia online za pomocĘ ... "Track Tracking" w naszej witrynie internetowej!
Polityka zwrotna
• Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Wszystkie zamawiane pozycje tutaj są ściśle do słowa "co widać na naszej stronie to co dostajesz w ciągu 7 dni". Przed korzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz zwrócić nam adres wysyłki przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie rzeczy muszą być zwrócone nam w oryginalnym stanie tj. Nie zużyte, zmodyfikowane lub myte, ze wszystkimi załączonymi tagami.
• Wszystkie zamówione przedmioty są właściwymi rzeczami, które wybierzesz tutaj. Obiecujemy Ci odpowiedni pakiet zamówień. Więc jeśli zwrócisz właściwe przedmioty za zwrot: wszystkie zwrócone przedmioty podlegają opłacie z tytułu zresowania. Opłaty za wysyłkę i manipulację nie podlegają zwrotowi.
• Nie pokrywa kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki i obsługi. Zalecamy również dodawanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnego bezpieczeństwa, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za utratę przesyłek.
• Wszystkie zwrócone towary należy przesłać na adres wysyłki, pod który wysyłamy e-mailem po otrzymaniu tutaj informacji zwrotnych!
Utwisselingen
• Oferujemy wymianę na inny rozmiar lub kolor w ciągu 7 dni od przyjęcia oryginalnego zamówienia. Prosimy o kontakt z Twoim identyfikatorem zamówienia, a jeden z naszych członków zespołu pomoże. Jeśli chcesz wymienić przedmioty na inny styl, możesz zwrócić rzeczy do zwrotu * (zgodnie z polityką zwrotu) i złożyć nowe zamówienie w wybranym stylu.
• Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie rzeczy muszą być zwrócone nam w oryginalnym stanie tj. Nie zużyte, zmodyfikowane lub myte, ze wszystkimi załączonymi tagami. Noszone lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.
• Nie pokrywa kosztów wysyłki wymiany, będzie odpowiedzialny za zwrot kosztów wysyłki i kosztów wysyłki i manipulowania przesyłką wymienianych przedmiotów z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania przedmiotów do nas z własnego bezpieczeństwa, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za utratę przesyłek. Opłaty za wysyłkę i przeładunek nie podlegają zwrotowi. Przesyłki i opłaty nie podlegają zwrotowi.
Anulowanie zamówienia
• Przed złożeniem zlecenia należy zażądać zażądania. Złożenie zamówienia niezwłocznie rozpoczynamy od zamówień w ciągu 6-8 godzin po złożeniu zamówienia, więc nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po włożeniu zamówienia. Mam nadzieję, że zrozumiesz te ważne punkty aplikacji. Złożenie zamówienia po wysłaniu zamówienia zostanie potraktowane zgodnie z naszą polityką zwrotu.
Przyjazna Uwaga: jeśli nie otrzymałeś 10-cyfrowego numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer poczty może był traktować ją jako spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w śledzeniu zamówień.